سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی متفاوتی برای کارت ویزیت داشته باشید

 

در کارت ویزیتتان یک عهد و پیمان به مشتری بدهید که شما‌را دنبال نماید، این عهد و پیمان می بایست مجانی باشد و هیچ هزینه‌ای برای مشتری نداشته باشد و منجر شود شما‌را دنبال نماید و حتی در‌صورتی‌که در آن لحظه قصد خرید ندارد در آینده شما‌را دنبال نماید. این  طراحی کارت ویزیت لینک و پیوند می‌تواند نشانی اینستاگرام و یا این که ارسال پیامک به شماره‌ای یگانه و یا این که شبکه و یا این که آدرس اینترنتی و.. باشد البته همت فرمائید شل‌ترین رویه را گزینش نمایید تا مشتری به راحتی با شما لینک و پیوند شود. یک طرف کارت ویزیتتان را بطور بدون نقص بدین فرمان اختصاص دهید. بطور نمونه:

 

 

 

– با تعقیب کردن ما دراینستاگرام هر هفته یک نحوه بدون پول برای ارتقا فروشتان اخذ فرمائید.

 

– با عضویت در شبکه ما، نکات معمولی برای ارتقا امنیت محل کارتان بدون‌پول خاطر بگیرید.

 

– با ارسال عدد 1 به شماره 09123456789 بطور به طور کامل بدون‌پول هر هفته بها طلا جواهرات وسکه را اخذ نمایید.

 

– با عضویت در پیوند اینستاگرام ما هر هفته یک نحوه بدون‌پول برای روشن‌خیس شدن پوست صورتتان اخذ فرمائید.

 

 

 

هر کسب‌وکاری متناسب با خدماتی که عرضه می‌نماید می بایست یک شبکه برای نگهداری مشتریان بالقوه خویش گزینش نماید و آن را دست کم هفته‌ای یک توشه آپدیت نماید. این پیوند روی کارت شما سبب ارتقاء فروش شما در طولانی دوران می شود.

 

 

 

4- پباده سازی مختص

 

برای تعیین صورت و پباده سازی کارت عملکرد فرمائید به وبسایت‌هایی که طرح‌های لایه گشوده کارت ویزیت را ارائه می کنند مراجعه‌کنید. طرح لایه گشوده در واقع یک طرح گرافیکی مهیا میباشد که پس از دانلود کردن تنها شما بایستی متن‌هایتان باطن کارت ویزیت وارد نمائید. اما این طرح‌ها در بخش اعظمی از وبسایت‌ها به فروش می رسد. با جستجوی واژه free open layer visit card در google وبسایت‌های رایگانی را پیدا میکنید که طرح‌های بسیار شیک وخاصی را به مجانی در مشت شما قرار میدهند. صرفا با دقت به اینکه فونت فارسی از راست به چپ و انگلیسی از چپ به راست میباشد در هنگام وارد کردن متن‌تان توجه لازم را داشته باشید.

 

 

 

در انتها بایستی بدانید بطور معمول ذهن ما ایده‌های معمولی را غربال می نماید. در شرایطی‌که کارت ویزیت یک فروشنده مثل بقیه کارت‌ها باشد به صورت طبیعی کمتر چشم میگردد؛ پس بهتر میباشد با ایده‌های خلاقانه آن را متعدد از دیگر افراد پباده سازی فرمائید.