سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین تحریر را میشناسید؟

اتومبیل تحریر ابزاری میباشد همانند کی موفقیت های امروزی که می توان با فشار دادن کلیدهای آن، لغت ها را روی کاغذ چاپ کرد . اتومبیل تحریر دو دسته الکتریکی و مکانیکی دارااست که مزیت مکانیکی آن نسبت پباده سازی کاتالوگ به مدل طراحی کارت ویزیت الکتریکی این می باشد که چه بسا فارغ از به نیاز به برق در کلیه جا قابل به کار گیری می‌باشد .

طراحی کارت ویزیت

 

تاریخچه اتومبیل تحریر این اتومبیل در سال 1870 میلادی روانه بازار گشت و یک عدد از نیازهای شرکت ها و سازمان ها دولتی و سری شد و کم کم تا تاریخ 2000 از چرخه بازار حذف گردید . علت خروج این ماشین از بازار، بروز ویرایشگرهای متنی در آبادی سال 1980 که روی کامیپیوترهای شخصی نصب و اجرا می شد و از آن پس مردمان نیاز به خودرو های تحریر در بازار حس نمی کردند .

 

 

او‌لین دستگاه تایپ به وسیله هنری میل در سال 1714 میلادی نوآوری کار شد . بعد ها کریستوفر لتم شولز ( Christopher Latham Sholes ) به نیز پا دو همکارش این دستگاه تحریر را ارتقا دادند و اولین ماشین تحریر وی در سال 1873 با نام تجاری رمینگتون وارد بازار شد . دکوراسیون کلیدهای رمینگتون برای خود یک گونه منشاء شد به طوری که چیدمان کاغذ های کی برد امروزی نیز همانند اتومبیل تحریر رمینگتون می باشد .

ماشین تحریر نقش بسزایی در پرورش و ورود زنان به بازار و جامعه داشت . دلیلش هم زنانه شدن شغل ماشین‌ نویسی در جامعه ها بود . فعالیت با ماشین تحریر، علی رغم تمامی تبعیض‌ها و تحقیرهای زنان باعث شد که آن ها بیش از پیش وارد دنیا کار شوند و از کنج منزل هایشان بیرون بیایند .

تعدادی شرکتی که آفریننده این خودرو ها بودند عبارت اند از: IBM imperial typewriters شرکت الیور کمپانی آندروود شرکت اسمیت کورونا به طبع بخوانید سایز کارت ویزیت استاندارد و سایز کارت ویزیت مربع هنوز که که هنوزه نویسندگان و هنرمندان متعددی از ماشین تحریر به کارگیری می نمایند . هنرمندانی مانند وودی آلن، پل استر و مارتین اسکورسیزی .

 

 

در تصاویر زیر دو مثال از اتومبیل های تحریر کمپانی IBM را می بینید .