سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایل استفاده از تراکت

این روز ها به عمل گیری از تراکت چه برای تبلیغ یک محصول و چه برای اطلاع رسانی یک رویداد دوچندان اشاعه یافته می باشد . هنگامی  پباده سازی کات ویزیت  که بخواهید بازار محصول ها یا این که این که خدمت ها کسب و کارتان را بسط دهید و یا این که در حالا جهت دهی یک رخداد افتاد یگانه مثل یک کنسرت، روی بخشید ورزشی، بازگشایی یک فروشگاه، یا این که یک رخداد افتاد فرهنگی هنری هستید، همت می‌کنید که تجارت یا این که رویداد خود را به بقیه افراد معرفی و برای آن تبلیغ فرمائید . 

 

رویکرد های زیادی نیز برای انجام این کار وجود دارد، از تبلیغات چهره به چهره تا کمپین های تبلیغاتی، مجله ها، مجلات، رادیو، تلویزیون، فضای مجازی و … با این درحال حاضر بعضا از این راه های تبلیغاتی کارکشته است یک معضل جدی برای  طراحی کارت ویزیت کثری از کسب و فعالیت های کوچک و متوسط باشد . 

 

گاهی اوقات بعضی از این منش ها تهی دست دارایی فراوانی می‌باشند و این در حالی هست که تمامی شرکت ها این چنین میزان دارایی هایی را در اختیار ندارند . به همین علت اکثری از کمپانی ها برنامه های تبلیغاتی خود را به محفظه آنلاین و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام محدود می کنند . 

 

در کنار اینکه شبکه های اجتماعی مزایای مختص خود را در معرفی و تبلیغ یک روی داد دارند، به کار گیری از بعضا خط مش های ثابت شده تبلیغاتی نظیر به کارگیری از تراکت های تبلیغاتی نیز حائز اهمیت زیادی می‌باشد . 

 

ولی چرا تراکت ها در تبلیغات یک حادثه افتاد یا این که کسب و فعالیت اهمیت زیادی دارند؟ عارضه ها متعددی برای جواب به این پرسش وجود دارد که توجه به هر یک از آن ها می تواند برای تبلیغات آینده شما مثمرثمر واقع شود پس با این مطلب کشور‌ایران جی اف ایکس هم پا باشید . 

 

1 . 

مخاطبان خویش را هدف قرار می‌دهید استفاده از تراکت یک راه بی نظیر برای تبلیغ کسب وکار شما و وصال به مخاطبان مدنظر می‌باشد . این حساس به این علت می باشد که با استفاده از رویه توزیع مناسب تراکت ها، این صفحه های کوچک برای مخاطبان و جامعه زمینه لحاظ شما توزیع گردیده و به دست مخاطب و مشتری بالقوه می‌رسند . 

 

2 .در 

استفاده از تراکت به هر مقدار بخواهید میتوانید ایده پرداز باشید درصورتی که تصمیم گرفته اید که با به کار گیری از تراکت رویدادی را تبلیغ کنید، رویکرد ها و خلاقیت های متعددی برای پباده سازی تراکت تبلیغاتی خویش در اختیار دارید . شما می توانید با یک طراحی جذاب و حرفه ای دقت مخاطبان خویش را به صورت بهتری جلب فرمائید .

 

البته پیشنهاد ما این می باشد که توصیه پباده سازی تراکت خود را به یک طراح گرافیک با تجربه یا یک مجموعه طراحی فن ای بسپارید تا تمامی نکات تبلیغات، بازاریابی و پباده سازی را در کردار تراکت تبلیغاتی شما در نظر بگیرند و به شما یک تراکت تبلیغاتی خلاقانه و جالب ارائه نمایند . 

 

معمولا سایز تراکت های تبلیغاتی A4 و A5 میباشد و اکثر وقت ها به صورت دو طرفه پباده سازی و چاپ می گردند تا فضای بیشتری را برای ارسال پیام به مخاطب و مشتری داشته باشند . 

 

توصیه 

میکنیم

مطالعه نمایید : 5 استدلال قانع کننده برای این که بدانید، توزیع تراکت تبلیغاتی اثر گذار است  شما در پباده سازی تراکت ها به هر میزان که بخواهید می توانید خلاقیت خرج کنید، از پوشش های براق یا این که این که مات به کارگیری نمایید و یا از مالامال رنگ سازی موضعی محتویات تراکت خود سود ببرید . 

 

3 . 

احساس ملموس و محسوس دارا هستند یک عدد دیگر از مزایای به کار گیری ار تراکت برای تبلیغات محصولات و سرویس ها کسب و کار ها ، طبیعت ملموس آن می باشد . درصورتی که مخاطب تراکت شما را نزد خود نگه دارااست به نیمی از انگیزه خود رسیده اید . نیمِ دیگر وصال به این انگیزه به طراحی، چاپ و کیفیت تراکت شما بستگی دارااست . 

 

چنانچه چاپخانه ای که انتخاب کرده اید نمی‌تواند تراکت شما را با کیفیت مطلوبی چاپ کرده و به دست شما دهد، در تغییر تحول آن شک نکنید چون این موضوع قابل ریسک کردن نمیباشد . 

 

4 . 

قابلیت و امکان ایجاد انگیزه در مخاطب را دارند به کارگیری از تراکت برای تبلیغات می تواند این قابلیت و امکان و قابلیت و امکان را به شما دهد که از فضای آن به تیتر یک کوپن تخفیف استعمال نمایید و با این خط مش انگیزه مشتریان بالقوه تان را برای دریافت و محافظت تراکت ارتقاء دهید . این یک خط مش فراوان خوب برای محاسبه نتایج کمپین تبلیغاتی شما با به فعالیت گیری از تراکت نیز می باشد . 

 

استفاده 

از

تراکت کاشت ناخن 

چندین شعار تبلیغاتی برای درج بر روی تراکت : با ارائه این کاغذ به مسئول فروش از X هزار تومان (20 هزار تومان) تخفیف نتیجه مند گردید . 

این برگه را تا روز قرعه کشی نزد خویش نگاه دارید و اقبال خویش را برای برنده شدن X دستگاه گوشی تلفن یار امتحان کنید . 

با به کار گیری از کد تخفیف XXX ” نمونه 326 ” از 20 درصد تخفیف در هنگام ثبت توصیه استفاده مند گردید . 

با 

ارائه این صفحه تا تاریخ X از Y درصد تخفیف بهره مند شوید 5 . 

قابل سنجش می‌باشد در پباده سازی تراکت خویش میتوانید یک پیوند و پیوند کوتاه قابل رهگیری ( مثل لینک و پیوند های اینترنت تارنما goo .gl ) یا این که این که کدی مربوطه به یک پیشنهاد ویژه داخل وب سایتتان را قرار دهید با این عمل به سادگی میتوانید برخورد مخاطبانتان و اعتنا آن ها به محتوی تراکت را تحلیل نمایید . 

 

این بررسی تنها برای تجزیه و محاسبه کمپین تبلیغات نمی باشد بلکه به مراد فرا تصاحب کردن نکات مثبت و درس تصاحب کردن از خطاها کوچک نیز هست . 

 

6 . 

مقرون به صرفه هست با اعتنا به ذیل بودن هزینه های طراحی و چاپ تراکت در مقایسه با سایر خط مش های تبلیغات، استفاده از تراکت به یک عدد از موثرترین شیوه و راه و روش های تبلیغات کسب و کار ها تبدیل شده می باشد که بازده خیر نسبت به مقدار سرمایه گذاری دارد . 

 

7 . 

همگی کاره می‌باشند در حالتی که تصویر تراکت تبلیغاتی تان را داشته باشید و یا آن را نسخه برداری کنید، می توانید آن را در کانال های اجتماعی زیرا اینستاگرام و فیسبوک و حتی پینترست قرار دهید و یا این که برای مخاطبین تان آدرس اینترنتی فرمایید . 

 

درصورتی که تراکت شما پباده سازی چشمگیر و جذابی داشته باشد و بر روی یک برگه قطور تر مثلا 200 یا این که این که 250 گرم چاپ شود، تراکت تان را به کارت پستال تبدیل کرده اید که به راحتی می تواند در هر فروشگاه یا این که منزلی از زیبایی بصری آن استعمال شود . 

 

استعمال 

از

تراکت تبلیغاتی  8 . 

همگی چیز را سهل وآسان می نمایند تراکت ها با وجود این که گران نیستند می‌توانند تمام اطلاعاتی را که همه برای حضور در یک روی اعطا کرد و برنامه نیاز دارند را در خود جا دهند . 

 

عموم مردم با اخذ تراکت ها میتوانند داده ها ضروری مربوط به یک اتفاق به زمین خورد را اخذ نمایند به طوری که هیچ جزئیاتی را از دست ندهند . 

 

در فیس نیاز و ضرورت می توانید یک کد QR یا این که یک نشانی وب را که در آن اطلاعات بیشتری را منتشر کرده اید هم در تراکت خود قرار دهید . 

 

9 . 

توزیع

راحتی دارا‌هستند تراکت  ها

را می‌توان با یکی از رویکرد های تحت به راحتی توزیع نمود:  توزیع 

درب

منازل و مرکز ها تجاری توزیع  به

فیس قرار دادن در بین خبرنامه ها توزیع  در

خیابان ها توزیع  در

دکان ها توزیع