سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات یک کارت ویزیت استاندارد

کارت ویزیت یک عدد از ارزان‌ترین اقلام تبلیغاتی است، اما اگر به زیبایی و متناسب با هر کسب‌وکاری ارائه شود، قادر است ابزار مؤثری باشد . 

طراحی کارت ویزیت

یک کارت ویزیت خوب باید به‌خوبی پباده سازی شود . یعنی طراح گرافیست بایستی با اعتنا به دسته عمل و خدمات شرکتی که برای آن، چاپ کارت ویزیت پباده سازی می‌کند، و همچنین با آشنایی از مشتریان قضیه کار نام برده مبادرت به انتخاب رنگ، ترکیب‌بندی، شیوه ارائه اطلاعات و . . . کند و آن را به‌خوبی در طراحی خویش اعمال کند . 

یک کارت ویزیت خوب می بایست متاع ورقه متناسب با طراحی داشته باشد . به عنوان مثال برای کارت ویزیت ورقه کتان بهتر می‌باشد از قضیه سفید استعمال شود . درصورتی‌که رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی رنگ و . . . به‌صورت تمپلات (تمام رنگ) به کار گیری شود، به دلیل ماهیت کاغذ کتان، رنگ به پشت کارت ویزیت نفوذ می کند . در مثال دیگر درصورتی‌که در پباده سازی از رنگ‌های سرد همچون آبی، سبز و . . . استعمال شده، بهتر می‌باشد سلفون مات بر روی صفحه کارت ویزیت کشیده شود تا با سردی رنگ ها شم خاص ای به مخاطب دست بدهد . 

یک کارت ویزیت خوب می بایست خلاقانه باشد . اکثری از ما در کیف خویش کارت ویزیت های مختلفی را نگه داری می کنیم که اکثر آن ها معمولا یک شکل و یک میزان می‌باشند . برای اینکه کارت ویزیت شما به‌خوبی جلوه نماید تا اقبال بیشتری برای باقی ماندن در کیف مشتریان را داشته باشد، بایستی متعدد از بقیه کارت ها باشد . اندازه مختلف کارت ویزیت، یک ایده خلاقانه و یا یک برش خاص میتواند شما را به مقصود برساند . 

یک کارت ویزیت عالی می بایست صرفا داده ها اضطراری را ارائه دهد . کارت ویزیت را با بروشور، کاتالوگ یا بیلبورد تبلیغاتی خطا نگیرید! خوبتر است اطلاعات مربوط به روش های تماس، اسم شرکت، توضیح دوچندان مختصری از موضوع کار شرکت، لوگو و درصورتی‌که کارت شخصی باشد، نام و اسم خانوادگی و سمت و عنوان مسئولیت در کارت ویزیت درج شود .